Wij eigenaren, krijgen dan een brief met een soort van enquete waarin dan staat "gunfactor". Die brieven heb ik nog bewaard.
Men heeft dan wel voldaan aan het principe van 2 offertes opvragen van verschillende aanbieders , maar de een is dan duurder en dan krijgen wij per mail te horen, dat het de duurdere is geworden. Ik snap dat niet.. want die andere offerte daar had ik op gestemd en later hoorde ik, dat anderen ook daarop hadden gestemd. In deze dure tijden kan ik mij dan ook niet voorstellen, dat andere eigenaren kiezen voor een duurdere optie omdat die suggestief door AB beheer werd vermeld met "gunfactor"
Recente kwestie is:
Zo stelt die beheergroep, dat ineens de rookkanalen moeten worden vernieuwd, maar er is in de Algemene Ledenvergadering niet over gestemd.
Sterker nog: in de notulen van de afgelopen 2 jaar zie ik nergens dat dit als agendapunt stond, om ter stemming te worden aangeboden.
Ook staat nergens in de notulen vermeld, welke appartementeigenaar het nodig vond om de rookkanalen te willen vernieuwen danwel te wijzigen.
de beheerder stuurt dan namens het bestuur , aangezien wij geen voorzitter hebben, een mail naar mij dat wij verplicht worden om een HR ketel aan te schaffen, omdat de rookkanalen gaan worden vernieuwd. De meeste mensen in ons complex zijn wat ouder, en die vragen dan ook van: wij hebben ook net een nieuwe CV ketel gekocht.. en dan hoor ik ook anderen daarover.
Graag jullie mening hierover. Ik heb inmiddels wel Centraal Beheer Achmea als individuele consument /eigenaar benaderd. Die dame heeft mij nu geholpen met een brief naar het bestuur. Heeft iemand soortgelijke ervaring met deze vorm van .. misschien oneerbiedig "Handjeklap"?
Hof 3 is een rechthoekig gebouwencomplex van koopwoningen, bedrijven en huurwoningen met in het midden een binnentuin die gelegen is op het dak van de parkeergarage Markenhoven. Het gebouwencomplex ligt NW aan Valkenburgerstraat, NO aan Anne Frankstraat, ZO aan Rapenburgerstraat en ZW aan Koerierstersplein.
De Vereniging van Eigenaren Markenhoven HOF 3 omvat drie subverenigingen, die juridisch integraal met elkaar verbonden zijn. De drie verenigingen zijn:
VvE 541 Koopwoningen. Deze vereniging telt 83 particuliere eigenaren van appartementen. VvE 541 is ingeschreven bij Kamer van Koophandel Amsterdam onder nummer 53074076
VvE 540 Koopwoningen + bedrijven. Deze vereniging telt 2 eigenaren: VvE 541 + Generali Vastgoed B.V. Het is een "tussenvereniging" van VvE 539 en VvE 541. VvE 540 is ingeschreven bij Kamer van Koophandel Amsterdam onder nummer 53885031
VvE 539 Koopwoningen + huurwoningen + bedrijven. Deze vereniging telt 2 eigenaren: VvE 540 + woningcorporatie Stadgenoot. Deze woningcorporatie beheert 20 huurappartementen aan de Rapenburgerstraat. VvE 539 is ingeschreven bij Kamer van Koophandel Amsterdam onder nummer 53884655
Het bestuur bestaat uit vrijwilligers. Voorzitter en penningmeester worden in functie gekozen. Overige leden van het bestuur verdelen de functies en taken in onderling overleg. Het bestuur laat zich professioneel ondersteunen voor het technische en financieel beheer.
Samenstelling bestuur
Voorzitter:
Dirk van Zonderen -
Penningmeester:
Ben Verstegen
Technische zaken:
Piet Dekker -
Technisch beheer
Bicaro, Marcel van Horssen (eigenaar) 06 – 50480 770,
Westkanaalweg 14, 2461 ED Ter Aar
Administratief beheer
Newomij - Verenigingsbeheerder Douwe Feenstra -email - telefoon 020 – 6732332
Oranje Nassaulaan 21, 1075 AJ Amsterdam
Via Mijn Beheer Online kunnen eigenaren alle relevante informatie van uw vereniging lezen.
Tuincommissie
De tuincommissie verzorgt de binnentuin. Voorzitter is José Otte - joseotte@xs4all.nl
Klik hier voor meer informatie |